CLOUD

Afdrukbeheer in de cloud

Afdrukken via de cloud

ERP, CRM en andere toepassingen, gedeelde bestanden… Ze staan niet langer op hun eigen server, maar zijn toegankelijk in de cloud via elk apparaat met een internetverbinding. Xerox maakt cloud printing mogelijk met Xerox Workplace Cloud.

Voordelen van Xerox Workplace Cloud

De eenvoudige en intuïtieve Xerox Workplace Cloud biedt gemak, gebruiksinformatie en een dashboard om al uw printers te controleren en te beheren. Xerox Workplace Cloud biedt workflows voor authenticatie, afdrukbeheer, kostenbeheersing en mobiliteit.

  • Dashboard om printers te controleren en te beheren.
  • Verminder uw lokale netwerkinfrastructuur en beheer printers op meerdere locaties en netwerken.
  • Gemakkelijk te installeren en te gebruiken.
  • Omdat het in de cloud wordt gehost, worden alle updates en patches door Xerox beheerd.
  • Uw IT-mensen zijn opgelucht.
  • Maximale veiligheid.

Authenticatie en toegangscontrole

Authenticatieopties zijn compatibel met een breed scala aan industriestandaard beveiligde lezers en kaarten. Kies voor kaart-, kaartloze of zelfs mobiele apparaatverificatie met behulp van NFC, de Xerox Print Portal app en een QR-code om apparaten te ontgrendelen. Gebruik kritisch afdrukbeleid om de kosten te beheersen en de toegang tot machines/functies op gebruikers-/groepsniveau te beperken.

Voeg single sign-on mogelijkheden toe aan al uw printerdiensten die functionaliteit bieden, zoals cloud connector applicaties en meer. Verificatie bij de printer met uw ID-badge, mobiele apparaat of inloggegevens voor veilige toegang tot al uw MFP-toepassingen met single sign-on-functionaliteit, zonder extra tijdrovende aanmeldingsstappen.

Mobiel printen

Maak afdrukken vanaf mobiele apparaten flexibel en gemakkelijk. Verzend afdruktaken vanaf Windows OS-apparaten, Google Chromebooks, Mac OS, Linux en mobiele afdrukapps voor iOS, Android en Windows Surface-tablets. Met een traditionele pull/follow printworkflow kunt u opdrachten naar een wachtrij sturen en deze vrijgeven en ophalen wanneer het u uitkomt.

Boekhouding, verslaggeving en regels

Beheerders kunnen afdruktaken in de hele organisatie nauwlettend in de gaten houden met behulp van geconsolideerde rapportage en vlootboekhouding. Een duidelijk dashboard biedt een snel overzicht van de afdrukactiviteit en -status. De mogelijkheid om de meest actieve gebruikers per afdeling of gebruikswijze te bekijken, helpt beheerders bij het beheren van de kosten.